می توان فهمید که چگونه می توان لوازم آرایشی ایمن و محصولات مراقبت از پوست و بدن را خریداری کرد. موارد زیادی وجود دارد که باید از آن اجتناب کنید ، چیزهایی که باید بیاموزید و روشهای مختلفی برای انتخاب محصولات سالم تر برای بدن شما وجود دارد. با داشتن اطلاعات زیادی برای یادگیری ، دانستن اینکه از کجا شروع کنید وقتی سفر ارگانیک و طبیعی خود را آغاز می کنید تقریباً غیرممکن است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک راهنمای ساده و آسان برای درک چگونگی انتخاب لوازم آرایشی ایمن را در کنار هم قرار دهیم. بعضی اوقات نکات سریع و آسان برای درک فرمت ها می توانند در اولین سفر برای هر نوع سفر جدید تفاوت هایی ایجاد کنند.

در این پست به نکاتی در مورد انتخاب لوازم آرایشی ایمن تر ، نحوه درست خواندن برچسب های محصول در مورد آرایش و محصولات مراقبت از پوست و نحوه خرید محصولات با هوشمندانه ترین و سالم ترین راه ممکن نگاهی خواهیم انداخت!

مواد اولیه ساده


محصولاتی را انتخاب کنید که از مواد ساده ، طبیعی و سالم استفاده می کنند که در واقع می توانید آنها را بخوانید و تلفظ کنید. این یک قانون بسیار خوب است که اگر بدانید چه ماده ای وجود دارد و در واقع می توانید آن را بیان کنید ، سالم تر و طبیعی تر است. به عنوان مثال ، محصولاتی را پیدا کنید که به اسانس و رایحه تبدیل شده اند ، از عصاره های گیاهی طبیعی و خالص ، نارگیل و سایر روغن های آجیل و دانه ، آرایش با رنگ گل و گیاه و سایر موارد استفاده کنید.

شما همچنین می خواهید به دنبال محصولاتی باشید که دارای حداقل مواد تشکیل دهنده نیز باشند. بسیاری از محصولات معمولی دارای لیست گسترده ای از مواد تشکیل دهنده هستند که بیشتر ترکیبات شیمیایی هستند و به نظر می رسد مستقیم از مجله علمی شیمی است. شما مایل خواهید بود تا حد امکان از این نوع محصولات خودداری کنید.

به دنبال برچسب های خاصی باشید


برچسب های خاصی بر روی محصولاتی وجود دارد که می توانید به آنها کمک کنید تا شما را به سمت محصولات سالم نیز راهنمایی کنند. اگر به دنبال برچسب هایی مانند بی رحمانه ، بدون پارابن ، USDA Organic ، Non-GMO Project تأیید شده و غیره هستید ، این موارد غالباً می توانند نشان دهند که یک محصول عاری از بسیاری از ترکیباتی است که بدترین برای سلامتی ما هستند. شما هنوز هم می خواهید لیست کامل عناصر را بخوانید ، زیرا هنوز هم می توانید تعداد زیادی از مواد سمی و ناخواسته در محصول وجود داشته باشد. این برچسب ها فقط علائم بصری سریع هستند که می توانید هنگام بیرون آمدن در فروشگاه به دنبال آن باشید تا کمی به جستجوی خود کم کنید.

خودتان تحقیق کنید
وقتی در مورد یک محصول یا یک ماده خاص شک دارید ، خودتان آن را تحقیق کنید. از یكی از منابع بسیاری كه به صورت آنلاین موجود است استفاده كنید تا به شما كمك كند تا در تشخیص عدم وجود یك عنصر بد و چه خطراتی را به شما نشان دهد. از ابزاری مانند EWG Skin Deep استفاده کنید تا در جستجوی محصولات و مارک های خاص یا جستجوی مواد خاص به شما کمک کند.

آنها نمره 1-10 را به محصول یا یک ماده می دهند. 1 پایین ترین و امن ترین سطح و 10 محصول یا ماده ای است که از سمیت و نگرانی بالایی برخوردار است. همچنین می توانید ببینید که مهمترین موارد خاص در مواردی که سرطان زا هستند ، برای محیط زیست ، اگر بتوانند روی هورمونهای شما و غیره تأثیر بگذارند ، مانند مواد سرطان زا هستند.
مرجع:sanykala