5 نکته برای کمک به شما در تهیه یک پدیکور بی نقص در خانه

توسط JESSICA GRIFFITHS · 23 آگوست 2017


اشتراک فیس بوک اشتراک گذاری توییتر اشتراک گذاری Pinterest

پدیکور در خانه

در حالی که سفر به آرایشگاه ناخن همیشه سرگرم کننده است ، اما تنها راه برای خراب کردن دست و پای سخت کوش ما نیست. اگر می توانید به مانیکور و پدیکور DIY تسلط داشته باشید ، می توانید هر زمان که بخواهید خود را با درمان آبگرم درمان کنید. ما با هنرمند ناخن مستقر در NYC ، نارینا چان و نایون یانگ ، مانیکور شیکاگو صحبت کردیم تا نکات و راهنمایی هایشان را در مورد چگونگی دلپذیری با یک پدیکور بی نقص در خانه دریافت کنیم.


1. پاهای خود را دوست داشته باشید

پایه و اساس یک پدیکور خوب پاهای شاد و سالم است و یکی از راه های اطمینان از این امر مرطوب ماندن است. چان توصیه می کند از روغن ها و کرم های کوتیکول به طور منظم استفاده کنید (و به ویژه به عنوان بخشی از رژیم پدیکور).


برای نرم و نرم شدن ناخن ها و کوتیکول های خود ، روغن ناخن و کوتیکل Cuti-Cocktail توسط SpaRitual را امتحان کنید. محصول دیگر دو در یک ، Baby Foot Easy Pack - لایه برداری پوست عمیق پوست را آرام می کند و به آرامی لایه برداری می کند تا پاهایی نرم و نرم داشته باشد.


اولین قدم ویژه و مفید که می توانید برای پاهای خود بردارید ، لایه برداری با یک اسکراب است که باعث افزایش گردش خون ، از بین بردن سلول های مرده و پینه های صاف و ناخن های آویزان می شود. Barielle’s 60 Second Manicure-Pedicure را امتحان کنید ، که همه اینها و موارد دیگر را انجام می دهد.


2. از کوتیکول های خود مراقبت کنید

سرمایه گذاری در یک دستگاه پاک کننده کوتیکول. محصول ضروری چان ، ماده پاک کننده و برطرف کننده ناخن برای درمان ناخن است که توسط دبورا لیپمن ساخته شده است: "بعد از استفاده از آن ، به طور جدی نیازی به بریدن چیزی ندارید. این شگفت انگیز است."


اگر می خواهید کوتیکول های خود را برش دهید ، یانگ به شما پیشنهاد می کند "پاهای خود را در آب گرم خیس کنید تا کوتیکول ها نرم شوند." و هنگام هل دادن آنها ، حتما از ابزار مناسب استفاده کنید و مراقب باشید خیلی فشار ندهید و به تخت ناخن ضربه نزنید ، زیرا "این ساده ترین راه برای آسیب رساندن به ناخن های شما است."


برای عقب انداختن کوتیکول های ضخیم و تمیز کردن زیر ناخن ها ، ابزار Tweezerman’s Pushy and Nail Cleaner را امتحان کنید. اگر به جای آن باید کوتیکول های خود را بریده و مرتب کنید ، قنداق راکارد کوتیکول را که توسط شرکت تویزرمن ساخته شده است نیز امتحان کنید.


3. با احتیاط کلیپ کنید

یانگ می گوید ، "وقتی ناخن های پا را می گیرید ، فراموش نکنید که لبه های جانبی را که ممکن است در پوست قرار بگیرند ببرید." اگر فقط قسمت قابل مشاهده ناخن های پا را برش داده و لبه های کناری آن را ترک کنید ، این می تواند منجر به رشد ناخن شود. لبه های ناخن های بریده شده خود را با بافر ناخن صاف کنید ، مانند Smooth Operator 4-Way Nail Buffer ساخته دبورا لیپمن.


چان از نظر ناخن های داخل شکم ، یک وای رایج و ناراحت کننده ، دور بماند ، "سعی کنید آنها را قطع نکنید و به جای آن به پزشک پا مراجعه کنید." وی هشدار می دهد اگر این کار را اشتباه انجام دهید و خیلی عمیق برش دهید ، می تواند منجر به عفونت شود.


4. از محصولات مناسب استفاده کنید

چان همیشه به مشتریان توصیه می کند "از یک پایه پایه جوان کننده استفاده کنند ، زیرا این امر به رشد دوباره ناخن های شما کمک می کند." لاک زدن با کیفیت برای اطمینان از پدیکور بدون تراشه و با دوام بسیار ضروری است ، و روکش رویی آن بسیار سریع خشک می شود ، در حالی که از رنگ آمیزی جلوگیری می کند و از لکه گیری و خرد شدن آن جلوگیری می کند. کره LONDON یک پوشش و لایه باز عالی و غیر سمی ایجاد می کند.

کرم پودر کالیستا:

5. بدانید چه موقع باید از شیر خارج شوید و به سالن بروید

اگرچه کارهای زیادی برای اطمینان از یک پدیکور بی نقص در خانه می توانید انجام دهید ، اما برخی از روش های درمانی بهتر است به متخصصان واگذار شود. چان می گوید ، جدا از ناخن های درحال رشد ، "درمان پارافین و پینه" باید در سالن برای اهداف ایمنی انجام شود.

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل