بهترین صورت به جلو: 5 محصول آرایشی که لکه ها را پنهان می کنند

توسط جسی کوین · 28 آوریل 2021


پنهان سازی لکه های معمول مراقبت از پوست مانند جوش ، قرمزی و رنگدانه بیش از حد حداقل می تواند ناامید کننده باشد. با این حال ، با تکنیک و محصولات مناسب ، این امکان وجود دارد.


پیش رو ، ما یک راهنمای پنهان کردن و پوشاندن ، به علاوه بهترین محصولات برای کمک به شما در این کار به اشتراک می گذاریم.


چگونه می توان لکه ها را پنهان کرد

یافتن بهترین محصولات برای پوشاندن موارد شکستگی یک چیز است ، اما دانستن نحوه پنهان کاری چیز دیگری است. به همین دلیل ما از متخصصان بهترین راهنمایی ها و ترفندها را خواستیم.


جوش ها: "سو پرز" ، متخصص زیبایی و آرایشگر برنده جایزه "امی" ، می گوید: "از داشتن هر چیز با روغن خودداری کنید و بقیه پوست را آبرسانی کنید." او برای پوشاندن جوش ، توصیه می کند "یک کانسیلر بدون روغن با یک برس مصنوعی کوچک و [برای اضافه کردن کمی پودر شل] برای تنظیم آن استفاده کنید."


لکه های تیره: اگرچه ممکن است ظاهر برجسته ای که ممکن است یک جوش داشته باشد نداشته باشند ، اما به دلیل رنگ آنها ، لکه های تیره ممکن است مشکل باشد با این حال ، پرز می گوید این کار با تکنیک مناسب قابل انجام است. "ابتدا از یک آغازگر زیر پایه آرایش خود استفاده کنید [زیرا] این باعث افزایش پوشش آرایش شما در طول روز می شود." وی اضافه می کند ، "پایه خود را با استفاده از یک برس آرایشی مصنوعی استفاده کنید تا رنگ پوست شما یکدست شود." هنگامی که پایه دارید ، او توصیه می کند به "پوشاننده اصلاح کننده پوشش" بروید و فقط روی لکه های تاریک استفاده کنید. با یک پودر شفاف شل تنظیم کنید و خوب می توانید آن را انتخاب کنید!


هایپرپیگمنتیشن: اگر با رنگ ناهموار پوست روبرو هستید ، پرز می گوید بهترین محصولات برای استفاده مرطوب کننده های رنگی و کمی کانسیلر است که بیشتر به آن نیاز دارید. ”فقط از پودرهای خالص در منطقه T استفاده کنید. محصولاتی مانند هایلایتر که به پوست درخشش می بخشد ، می تواند جلوه ای با تمرکز نرم به پوست بدهد. ”


قرمزی: قبل از هرگونه آرایش ، پرز توصیه می کند که به یک ماده اولیه برای پوست های مستعد لک دست بزنید. وی خاطرنشان می کند: "آنهایی که کمی رنگ سبز نعناع دارند به کم رنگ شدن زیر رنگ های قرمز مایل به قرمز کمک می کنند." بعد ، پایه خود را با یک برس پایه مصنوعی بزنید و "اطمینان حاصل کنید که فرمول دارای SPF بالایی برای محافظت از پوست است." یکی از بزرگترین نکات او برای پنهان کردن قرمزی؟ وی می افزاید: "از استفاده از رژگونه صورتی قوی خودداری کنید و به جای آن یک پودر برنز روشن تر انتخاب کنید."


بهترین محصولات آرایش برای پنهان سازی لکه ها

آیا آماده استفاده از نکات حرفه ای پرز هستید؟ در زیر محصولات آرایشی امتحان شده و واقعی وجود دارد که می تواند باعث کاهش ظاهر لکه های پوستی در کشیدن ، کش رفتن یا سکته مغزی شود.



پوشش FX

آغازگر Mattifying

اگر در حال تجربه شکستگی هستید که می خواهید آن را زیر دست خود نگه دارید ، این آغازگر مات کننده را در نظر بگیرید. این فرمول ژل بدون وزن علاوه بر اسید سالیسیلیک ، که آکنه و جوش را هدف قرار می دهد ، دارای یک مجموعه طبیعی AHA برای لایه برداری ملایم و پوست درخت باستان آفریقایی است تا جلوه منافذ را کاهش دهد و درخشش را در طول روز کنترل کند.



درمابلند

پایه مایع چند منظوره خالق بی عیب و نقص - 10N

پنهان کردن فقط پوشش دادن نیست. این در مورد تطبیق است. و این رنگدانه مایع قابل تنظیم از Dermablend می تواند کلاهبرداری را انجام دهد. فرمول مخلوط و بدون روغن ، پوششی سبک و یکنواخت را برای پنهان کردن قرمزی ، ناهمواری پوست و رنگ آمیزی پوست فراهم می کند.


جدید!


با تری

Hyaluronic Hydra-Concealer - 400 متوسط

وقتی نوبت به تیرگی نقص می رسد ، کمی آبرسانی می تواند جهانی را تغییر دهد. خوشبختانه ، این فرمول دارای اسید هیالورونیک است تا پوست را برای ظاهر پر جنب و جوش تر کند. علاوه بر این ، این ماده دارای موادی مانند عصاره دانه شاه بلوط اسب است که گردش خون را تحریک می کند و به تیرگی سیاهی چشم کمک می کند. بهترین قسمت (جدا از همه مواردی که ما به اشتراک گذاشتیم)؟ به لطف مجتمع پودرهای پوشانده شده با مواد معدنی ، که احساس زیبایی پوست دوم را به شما می دهد ، احساس نمی کنید که آرایش می کنید.



جین ایریدال

PurePrated Base Mineral Foundation Refill SPF 20 - حنایی

برای پودر فشرده شده که می تواند تلاش شما برای پنهان کردن را به پایان برساند ، به دنبال این فرمول پایه معدنی از Jane Iredale باشید. این ماده معدنی حاوی ترکیباتی مانند عصاره جلبک برای تسکین دهنده و اکسید روی برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش ، بهترین ترکیب برای پنهان کردن و پوشاندن شما است. پودر دوباره پر کردن با Rose Gold Refillable Compact همراه است بنابراین می توانید برای پوشش روزانه حرکت را لمس کنید.

سرگردان زیبایی

تمام روز پودر شفاف بازی کنید

قیمت کرم پودر لورال اصل:

این پودر شفاف را می توان در بالای ظاهری کاملاً براق یا پوستی برهنه استفاده کرد تا نقص ها را تار کند. علاوه بر این ، دارای تعداد زیادی مواد دوستدار پوست ، مانند نیاسینامید و عصاره برگ آلوئه است که برای کاهش جلوی منافذ بزرگ پوست ، حتی رنگ پوست و بازگرداندن لطافت کار می کنند.

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل