روغن دادن به مو برای تغذیه آن و بهبود کیفیت آن یک آیین مراقبت از مو است که توسط افراد در سراسر جهان از سنین بالا ، صرف نظر از جنسیت ، قومیت و فرهنگ آنها انجام می شود. مشخص است که روغن دادن به طور منظم مو می تواند یکی از موارد مربوط به مو مانند نازک شدن ، شکستگی ، ریزش مو ، خاکستری زودرس مو و شوره را رفع کند. در عین حال به تقویت و طولانی کردن موها نیز کمک کرده و آن را حجیم تر ، براق تر و سالم تر می کند. با روغن دادن به خانه به ماساژ روغن گرم و اسپا و سالن ، درمان روغن مو یک رژیم مراقبت از مو ضروری است. یکی از متداول ترین مشکلات مو امروزه شوره سر است. روغن کاری مو مانترا ایده آل برای حل این مسئله است. برخی از مؤثرترین روغنهای ضد شوره سر که امروزه در دسترس است به شرح زیر است:


بررسی قیمت محصولات

بررسی قیمت روغن مو ضد شوره هیمالیا

قیمت چک کننده روغن مو ضد شوره پاک کنید

قیمت بررسی روغن مو ضد شوره خدی

قیمت بررسی روغن مو توام نئم

قیمت چک ضد درمان ضد شوره روغن سسا

قیمت بررسی روغن مو ریشه Biolage Root تغذیه کننده روغن

بررسی قیمت روغن مو ضد شوره سر Trichup

هومیوپاتی Allen Arnica Plus Triple Action ویتامینیزه مو بررسی قیمت

قیمت بررسی روغن مو بادام Dabur Vatika

بهترین روغن های ضد شوره سر



1. روغن مو ضد شوره هیمالیا:


روغن مو ضد شوره هیمالایا Pinit


این یکی از بهترین روغن مو برای شوره سر است که به عصاره پوست سر با عصاره های طبیعی آن مانند رزماری و درخت چای کمک می کند در حالی که خواص ضد میکروبی آن به پاکسازی پوست سر از عفونت و شوره سر کمک می کند. این ماده به تقویت گردش خون کمک می کند و از این طریق رشد سالم مو را تقویت می کند.




[بخوانید: بررسی روغن مو ضد شوره هیمالیا]


2. روغن رشد شدید مو Nivr


پینیت روغن رشد فشرده مو Nivr

ادعای محصول

روغن رشد فشرده مو Nivr با فواید تغذیه ای 6 گیاه طبیعی: Neeli ، Amla ، Bingingraj ، آلوئه ورا ، روغن نعنا و روغن جوجوبا همراه است. فرمول آیورودای این روغن مو با مواردی مانند آسیب استرس ، آلودگی ، رژیم غذایی بد ، شوری آب ، خشکی پوست سر ، حساسیت به عرق ، پوست مرده ، شوره سر و غیره مبارزه می کند تا پوست سر شما را تمیز و آبرسان کند.




3. پاک کننده روغن مو ضد شوره سر تغذیه کننده مو:


پاک کننده ضد شوره و تغذیه کننده روغن مو Pinit

براساس فرمول بالینی اثبات شده بالینی ، این روغن مو غیر چسبنده و معطر به پیشگیری و درمان موثر شوره سر کمک می کند. غنی شده با ویتامین E ، این روغن به راحتی در رشته های مو و پوست سر نفوذ می کند تا آنها را تغذیه کرده و یک پوست سر و موی سالم ، تمیز و بدون شوره ایجاد کند.




4. روغن مو ضد شوره خدی:


روغن مو ضد شوره خدی (Pinad)

این روغن مو Ayurvedic توسط Khadi با بازگرداندن سطح دقیق رطوبت در هر دو ، به درمان خشکی پوست سر و خشکی مو کمک می کند. این روغن با غنی از لیمو ، روغن خردل ، روغن کنجد ، کافور ، عصاره درخت چای و شنبلیله ، این روغن دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ، پاک کننده و آبرسان است. این به درمان شوره سر ، تمیز کردن پوست سر و تأمین درخشندگی به موها و آقایان و خانم ها کمک می کند.




[بخوانید: شوره سر]


5. روغن مو توام نئیم:

این روغن دارای خاصیت تسکین دهنده و شاداب کننده مو ، که دارای خاصیت عالی ضد باکتری و ضد قارچ است ، حاوی خوبی دوگانه از ریحان و نئه است ، در درمان شوره سر و خارش پوست سر ، تغذیه و تقویت ریشه های مو و تقویت رشد مو کمک می کند.




6. ضد شوره درمانی روغن سسا:


درمان ضد شوره سر روغن سسا Pinit

این روغن مو دارای فرمولاسیون غنی از آیورودا است و ترکیبی از 21 گیاه آیرودic و 12 روغن ضروری را تشکیل می دهد. این ماده مغذی حیاتی مورد نیاز موها را به طور منظم در اختیار شما قرار می دهد. این روغن بدون چسبندگی سبک ، ضمن تقویت ترمیم مو ، به کنترل پوسته پوستی ، خشکی ، خارش پوست سر و شوره سر کمک می کند. پوست را آرام و طراوت می دهد تا موهای زیبایی و براق ایجاد کند.




7. روغن مو تغذیه کننده ریشه بیولاژ ریشه:


روغن مایع ماتریس Biolage Root تغذیه کننده روغن روغن Pinit

فرمول عمل سه گانه ، شامل ترکیب حرفه ای سه روغن طبیعی ، یعنی نارگیل ، آفتابگردان و بادام به تغذیه پوست سر و تزریق موهای ایستاده از ریشه تا نوک با مواد مغذی ضروری کمک می کند. با شوره سر موثر مبارزه می کند و موهای سالم ، نرم و براق ایجاد می کند.




[بخوانید: بهترین شامپوهای هیمالیا]


8. روغن مو ضد شوره جادویی معطر:


روغن موی ضد آروم جادویی آروم Pinit

این روغن با طراوت مو برای شوره سر ، اگر به مقدار کمی در هفته دو بار در هفته استفاده شود ، غنی شده با عصاره چوب سرو ، پچولی ، رزماری و اکالیپتوس است ، راه ایده آل برای رهایی از شوره سر و پوسته پوسته شدن پوست سر است.


9. روغن مو ضد شوره سر Trichup:


روغن مو مو Trichup Anti Dandruff Pinit

این روغن گیاهی که از ترکیبات طبیعی مانند روغن رزماری ، روغن لیمو ، گیاهان آیورودیس تشکیل شده است ، دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ است که به مقابله با مشکل شوره سر و درماتیت سبورئیک کمک می کند. باعث رفع سبوم اضافی از پوست سر می شود ، ضمن داشتن تأثیر تسکین دهنده و خنک کننده بر روی پوست ، به حفظ تعادل pH کمک می کند. در این فرایند موها را قوی ، براق و فنری می کند.




[بخوانید: شامپو ضد شوره در هند]


10. ویتامین سازنده موی موی هلنپاتی Allen Arnica Plus Triple Action:


هومیوپاتی Allen Arnica Plus Triple Action ویتامین کننده کننده مو Pinit

این روغن مو ضد شوره سر مبتنی بر هومیوپاتی به نبرد با مشکلات دردناک ریزش مو ، تضعیف ، ریزش ، ساییدگی زودرس و شوره سر کمک می کند. فرمول سه گانه عمل آن با ترکیبات دارویی هومیوپاتی ، به تقویت ریشه های مو ، پاکسازی و تغذیه پوست سر کمک می کند تا موهای سالم و زیبایی را در استفاده منظم به شما ارائه دهد.




11. روغن مو بادام Dabur Vatika:


روغن مو بادام Dabur Vatika بادام

این روغن سبک ، بدون چسبنده ، روغن بادام طبیعی بدون مواد شیمیایی ، غنی از ویتامین ها و پروتئین های ضروری است. این موها را تغذیه می کند ، باعث کاهش خارش پوست سر و شوره سر می شود ، ریزش مو و ریزش مو متوقف می شود و مو را ابری ، براق ، قوی و طولانی می کند.

مرجع:ثانیکالا