رژ لب مصنوعی معمولی با مشکلات زیادی برای پوست ، لب و بدن به صورت کلی همراه است. این ماده پر از مواد شیمیایی سمی است که در این پست کشف می کنیم و برای حفظ سلامتی و خوشبختی بدن باید از این مواد جلوگیری کنیم.

این پاک کننده برجسته در 5 مقاله برتر لبهای طبیعی و ارگانیک ما.

اما چگونه می توانید به دنبال پیدا کردن یک جایگزین بی خطر و طبیعی برای رژگونه های رایج در فروشگاه های زیبایی یا داروخانه های محلی خود باشید؟ ما چند نکته و ترفند ساده داریم که به شما کمک می کنند یک رژ لب شگفت انگیز و ایمن را بزنید که هیچ وقت به بدن شما آسیب نمی رساند.

مدیر عامل شرکت ایوسی
مدیرعامل شرکت ایوسی
اولا ، فقط به دلیل چیزی که ادعا می کند طبیعی است یا با ترکیبات طبیعی ساخته شده است ، به این معنی نیست که واقعاً طبیعی یا بی خطر است. در حقیقت ، رژ لب ها هنوز هم می توانند از مواد شیمیایی و سموم پر شوند که می توانند آسیب جدی به بدن شما وارد کنند. دلیل این که این برچسب ها بسیار گمراه کننده هستند ، به این دلیل است که آنها در بازاریابی به اصطلاحات کلیدی و اصطلاحات متکی بر آن اعتماد می کنند که باعث می شود مشتریان به فکر خرید کالاهای طبیعی و سالم باشند. از آنجایی که مواد آرایشی کاملاً توسط FDA تنظیم نشده اند و FDA مقادیر خاصی از مواد شیمیایی را تأیید کرده است که در محصولات آرایش و زیبایی خاصی ایمن هستند ، فضای کافی برای شرکت های آرایشی وجود دارد تا مشتریان را فریب دهد.

شرکت ها ملزم به فاش کردن تمام مواد تشکیل دهنده مواد آرایشی از جمله رژ لب نیستند. علاوه بر این ، یک محصول آرایش ممکن است حاوی روغن نارگیل و کره کره باشد و این تنها چیزی است که برای یک شرکت لازم است تا ادعا کند "آنها از مواد طبیعی استفاده می کنند" یا آنها یک محصول طبیعی هستند. با این حال ، همان محصول هنوز هم می تواند دارای مواد شیمیایی مانند عطر مصنوعی ، رنگهای مصنوعی و پارابن باشد. فقط به دلیل اینکه رژ لب بعضی از مواد طبیعی را تشکیل می دهد این واقعیت را رد نمی کند که بیشتر مواد دیگر سمی هستند.

بنابراین ، شما باید لیست مواد تشکیل دهنده را در تمام آرایش های جدیدی که امتحان می کنید ، بخوانید. بر اساس بسته بندی و شیوه های بازاریابی آنها نمی توانید به یک برند اعتماد کنید ، بنابراین آن بطری را چرخانده و مواد لازم را بخوانید. به دنبال مواد آلی ، کاملاً طبیعی باشید که بتوانید آنها را تلفظ کنید و می دانید که آنها چیست. شما می خواهید مواد تشکیل دهنده عصاره های میوه ، سبزیجات و گیاهان ، روغن های میوه ای کامل یا گیاهی ، مواد نگهدارنده طبیعی مانند روغن ویتامین E غیر GMO و غیره را ببینید.

همچنین می خواهید به دنبال محصولاتی باشید که حاوی حداقل مواد تشکیل دهنده نیز باشند. اگرچه همیشه اینگونه نیست ، اکثر رژلب های طبیعی و ارگانیک دارای لیست نسبتاً کوتاهی از مواد تشکیل دهنده هستند.

و در آخر ، اگر ماده ای وجود داشته باشد که در مورد آن مطمئن نیستید ، هرگز در مورد آن چیزی نشنیده اید یا نگران نیستید که ممکن است مضر باشد ، شما بانک اطلاعاتی EWG Skin Deep هستید تا مارک ها ، محصولات یا مواد خاصی را جستجو کنید. آنها بزرگترین بانک اطلاعاتی هستند که میزان مواد تشکیل دهنده آنها بسیار بد و خطرناک است و کاملاً بی خطر و غیر مضر است.

حالا که کمی می دانیم که به دنبال چه چیزی بگردیم و به دنبال رژ لب طبیعی ، ارگانیک و سالم نباشیم ، قصد داریم در گزینه ای عالی که می خواهید دوست داشته باشید ، نگاهی بیندازیم! مومیایی کردن لب لب Lipo Isoi ، یک رژ لب / مومیایی کردن است که باعث می شود لب شما به نظر بیاید و فوق العاده به نظر برسد.
Isoi یک برند کره ای است که متعهد است محصولات زیبایی و طبیعی زیبایی را به زنان در سراسر جهان عرضه کند. آنها می دانند که زنان در زندگی روزمره در معرض تن های سموم محیطی قرار دارند ، از آلودگی هوا گرفته تا مواد غذایی فست فود که می توانند به سلامتی ما آسیب جدی وارد کنند. آنها نمی خواهند زنان از طریق آرایش و محصولات مراقبت از پوست خود را در معرض سموم بیشتری قرار دهند.

آنها می خواهند زنان و مشتریانشان تصمیم بگیرند هوشمندانه وقتی صحبت از بدنشان می شود و فلسفه اصلی آنها این است که شما بخواهید مواد رژیمی و رژگونه آرایشی را بخوانید درست همانطور که شما برچسب مواد غذایی مارک جدیدی از کوکی ها را می خوانید. دوست دارم امتحان کنم آنها می فهمند که بیشتر مارک های آرایش زمان و تلاش بیشتری را برای بسته بندی و بازاریابی محصولات خود از آنچه در واقع صرف تولید فرآورده هایی با مواد سالم ، سالم و طبیعی می شوند ، انجام می دهد که به بدن آسیب نمی رساند.

مواد تشکیل دهنده گیاه مرهم لب ، گل سرخ Isoi بلغاری
Isoi Core Ingredients vs Cosmetics Luxury
بنابراین ، به جای استفاده از موادی مانند روغن نفتی ، از روغن های گیاهی مانند روغن آجیل ماکادامیا ، روغن اسطوخودوس بر روی رایحه های مصنوعی و موم زنبور عسل و کره کره نسبت به PEG و PPg استفاده می کنند.

مومیایی کردن لب آنها به دو رنگ زیبا ، صورتی و قرمز عرضه می شود. این درمان ها غیر سمی و طبیعی هستند ، هیچ عطر مصنوعی و رنگ آمیزی شیمیایی ندارند. آنها همچنین حاوی کاملاً بدون پارابن و مواد نگهدارنده سمی نیستند. مواد طبیعی مانند روغن گل سرخ بلغارستان ، موم زنبور عسل و روغن گل سرخ کن بسیار مغذی و آبرسان هستند بنابراین لبهای شما در تمام طول روز محافظت می شود. هرچه این رژ لب شما بیشتر پوشیده شود ، لبهای شما نرمتر و نرم تر خواهد شد و ما واقعاً آن ویژگی وظیفه مضاعف را دوست داریم.
مرجع:sanykala