آیا اغلب در هنگام شانه کردن موهایتان متوجه می شوید که رشته ها روی زمین جمع شوند؟ آیا بخاطر اینکه موهایتان روی کراوات موهای شما خسته شده است ، چسباندن موهایتان در ملاء عام شرم آور است؟ خوب ، شما تنها نیستید. ریزش مو مشکلی است که بسیاری از مردم در سراسر جهان با آن روبرو هستند. بنابراین ، یک راه حل سریع برای این مشکل چیست؟ تونیک های رشد مو. تونیک مو راه حلهای دارویی است که بطور ویژه برای بازگرداندن رشد و ضخامت مو تدوین شده است. اگر به دنبال محصولی مناسب برای رشد مو هستید ، لیست ما از بهترین محصولات موجود در بازار را همین حالا ببینید.


بررسی قیمت محصولات

قیمت چک تیونی پوست سر گیاهی شهناز حسین شاتون پلاس

قیمت چک قیمت موی لیون مو

قیمت بررسی قیمت موهای گیاهی خدی و آویشن Khadi طبیعی

قیمت بررسی آلوئه ودا دیستیل بهینگراژ پوست سر

قیمت بررسی قیمت مو QRAA Triple Action Plus قیمت مو

Vcare Premium Hair Tonik بررسی قیمت

اما اول…


تونیک مو چیست؟

تونیک مو (که اغلب به آن ها "لوسیون اصطکاک" گفته می شود) باعث تحریک گردش خون در فولیکول های مو برای رشد سالم مو می شود. آنها معمولاً حاوی روغن ، الکل و اتانول هستند و به صورت مایع ، ژل یا نیمه جامد به دست می آیند. ماساژ دادن یک تونیک مو به طور منظم بر روی پوست سر شما می تواند طاسی را معکوس کند و باعث شود موهای شما طولانی تر و ضخیم تر شود. این تونیک ها همچنین یک پوست سر خشک را مرطوب می کنند ، درخشش را به قفل های خود اضافه می کنند و شکستگی ها و انتهای شکاف را کاهش می دهند.


1. شهناز حسین شاتون پلاس گیاهی پوست سر


1 - شهناز-حسین-شاتون-پلاس-گیاهی-پوست سر-تونیک پینیت

تونیک پوست سر گیاهی شهناز حسین شاتون پلاس با ترکیبی از عصاره های درمانی کنترل کننده شوره سر و سایر شرایط پوست سر تزریق می شود. فرمول آن رشد مو را تحریک کرده و هر رشته را ضخیم می کند. این تونیک حاوی عصاره هایی از تریپاله ، شیکاکی ، دانه متی ، bael giri ، gurhal و ماتارا جوانه زده است. این مواد ریزش مو را کنترل می کنند و از ساییدگی زودرس مو جلوگیری می کنند. این محصول همچنین ادعا می کند که شکستگی ها و انتهای شکاف را کاهش می دهد.


طرفداران

مو را تقویت می کند

غیر روغنی

گردش خون را تحریک می کند

پوست سر را خشک و خارش می کند

نتایج سریع ارائه می دهد

منفی

هیچ یک




2. موی Livon Gain Tonic

2 - Livon-Hair-Gain-Tonic Pinit

این تونیک از نظر بالینی آزمایش شده رشد مو را تسریع می کند و با جوان سازی فولیکول های مو ، ریزش مو را کنترل می کند. فرمول آن با انرژی های ریشه ای و ویتامین های گروه B غنی شده است. این مواد در فولیکولهای مو آسیب دیده نفوذ کرده و گردش خون و مواد مغذی مناسب را در هسته آنها بازیابی می کنند. این محصول ادعا می کند ریزش مو در طی 90 روز کاهش می یابد.

طرفداران

فرمول غیر چسبنده

پخش می کند به طور مساوی

عوارض جانبی ندارد

عطر دلپذیر

منفی

نتایج تأخیر




3. رنگ موی شهد نژاد Brigantantadi Tonic

3 - آبی-شهد-Brigantantadi-مو-تونیک Pinit

این تونیک مو آیوروداییک از گیاهان طبیعی مانند بادام ، بهرنجراژ ، آلوئه ورا ، رزماری ، هیبیسکوس ، مالتی و جاتامانسی تغذیه می شود. این مواد طبیعی به دست آمده موهای شما را تغذیه کرده و رشد مو را تقویت می کنند. این فرمول به مقابله با ریزش مو و ساییدگی زودرس کمک می کند. به سه روش کار می کند - نازک شدن مو را بهبود می بخشد ، تراکم مو را بهبود می بخشد و ریزش مو را مهار می کند. بهترین چیز در مورد این تونیک مو ، رایحه دلپذیر آن است.


طرفداران

ریزش مو را کنترل می کند

عاری از SLS و پارابن

ایده آل برای انواع مو

مناسب برای استفاده روزانه

منفی

مشکلات در دسترس بودن


4. ارگانیک گرین بری 12 در 1 روغن روغن مو

4 - Greenberry-Organics-12-In-1-Hair-Tonic-Oil Pinit

Greenberry Organics 12 In 1 Oil Tonic Hair ترکیبی از روغنهای مغذی است که برای رشد سالم موها به کوتیکولهای مو شما تغذیه می کند. پوست سر را آرام و مرطوب می کند. خوب بودن روغنهای قدرتمند مانند جوجوبا ، انگور فرنگی هندی ، کره ارگانیک murumuru ، دانه شنبلیله ، رزماری ، آرگان ، گیاه دریایی گیاه ، اسپرم ، روغن بادام و روغن زیتون به شما کمک می کند موهای سیاه ، ضخیم ، نرم و براق رویاهایتان را بدست آورید. این محصول ادعا می کند که شوره سر را کاهش داده و پوست سر شما را از عفونت دور نگه می دارد.


طرفداران

پوست سر خشک و خارش دار را درمان می کند

رشد مو را تسهیل می کند

فولیکول های مو را تقویت می کند

از شکستگی جلوگیری می کند

خاکستری زودرس را درمان می کند

منفی

برای ارائه نتایج زمان می برد


5. موهای گیاهی Khadi طبیعی حنا و آویشن موی تونیک

این تونیک مو Ayurvedic از Khadi طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو و ساییدگی زودرس مو مفید است. این یک فرمول غیر روغنی است که حاوی عصاره های قوی نئوم ، آلوئه ورا ، آملا ، شیکاکی ، آویشن ، حنا ، ریحان ، جاتمانسی و نگاروموتا است. این عصاره ها در روغن های نعناع ، یلانگ یلانگ ، رزماری و جوجوبا مخلوط می شوند. این تونیک گیاهی باعث تحریک پوست سر و موهای شما در حالی که باعث رشد سالم مو می شود. این فولیکولهای آسیب دیده را احیا می کند ، ریشه های شما را تقویت می کند و درخشش طبیعی موهای شما را ترمیم می کند.


طرفداران

موها را نرم می کند

پوست سر را صاف می کند

عاری از مواد شیمیایی خشن و روغن معدنی

بعد از شستشو مو احساس حالت می کند

منفی

عطر تند




6. آلوئه ودا دیستیل برینگراژ پوست سر

6 - آلوئه ودا-دیستیل-برینگراژ-پوست سر-تونیک پینیت

آلوئه ودا دیستیل برینگراژ پوست سر تونیک با استفاده از مواد طبیعی مانند روغن نئلا آماری ، عصاره آملا ، عصاره ریشه شیرین بیان ، عصاره ساکرلاتا ، عصاره آنجانام و عصاره یشتیمادوه در یک پایه شیر نارگیل و روغن نارگیل تهیه می شود. این ترکیب غنی موهای شما را تغذیه کرده و شرایط را تقویت می کند ، ریشه های شما را تقویت می کند و باعث احیای فولیکول های مو می شود. از ریزش مو جلوگیری می کند ، شوره سر را کنترل می کند و باعث رشد مو می شود. روغن آنیانام و آملا با انتقال رنگدانه سیاه به موهای تغییر رنگ مو را از رنگ آمیزی زودرس مو جلوگیری می کنند.


طرفداران

موهای کسل کننده و شکننده را زنده می کند

سلامت کلی پوست را بهبود می بخشد

رشد موهای سالم را طی چند هفته ترویج می کند

از شکستگی جلوگیری می کند

منفی

مشکلات در دسترس بودن




7. جوایز آملا و بائل احیا کننده موهای تونیک

7 - Jovees-Amla-And-Bael-Revitalizing-Hair-Tonic Pinit

این تونیک موهای گیاهی حاوی 100٪ مواد طبیعی مانند بائل ، جتامانی ، عصاره آملا و ریتا است. این مواد برای کاهش ریزش مو و تقویت رشد سالم مو باعث احیای مو و پوست سر شما می شوند. این فرمول غیر چسبنده و سبک است که بر روی پوست سر شما صاف می شود. این حالت موهای شما را به حالت شستشو نگه می دارد و وزن آن را کم نمی کند. با استفاده منظم ، این تونیک همچنین می تواند باعث بهبود بافت مو شما شود.


طرفداران

به موهای شما حجم و درخشش می بخشد

سلامت پوست سر را بهبود می بخشد

موهای آسیب دیده و فولیکول ها را درمان می کند

مناسب برای تمام انواع مو

منفی

نتایج تأخیر


8. موهای زائد Saffire Keraplex Plus

8 - صفیر-کراپلکس-پلاس-مو-تونیک پینیت

Saffire Keraplex Plus یک داروی پیشرفته دارویی برای همه مشکلات مو است. با عصاره گیاهان دارویی آیوروداییک مانند آملا ، جتامانی ، ریتا ، هیبیسکوس ، برینگراژ ، نئم ، آرنیکا ، برهمی و آلوئه ورا که باعث ترمیم الیاف موهای آسیب دیده شده و از ریزش مو جلوگیری می کند ، تزریق می شود. این تونیک ادعا می کند از ریزش مو ، افزایش تراکم مو و جوان سازی سلولهای پوست سر برای رشد موهای سالم جلوگیری می کند.


طرفداران

از شوره سر جلوگیری می کند

موهای کسل کننده و لگد را زنده می کند

از رنگ آمیزی زودرس مو جلوگیری می کند

عاری از پارابن

منفی

در دسترس بودن آفلاین یک مسئله است.


9. QRAA Triple Action Plus Tonic Hair

9 -QRAA-Triple-Action-Plus-Hair-Tonic Pinit

QRAA Triple Action Plus Tonic Hair درمانی Aurvedic است که بخصوص برای جلوگیری از ریزش مو تدوین شده است. این گیاه با استفاده از 16 گیاه طبیعی تهیه شده است که موهای شما را از آسیب و شکستگی محافظت می کند. این مواد مانع از رنگ آمیزی زودرس ، انتهایی شکافته و سایر علائم بارز پیری می شوند. آنها فقط در 21 روز به رشد مو کمک می کنند. این فرمول سبک ، بدون چربی است و به سرعت جذب می شود.


طرفداران

موهای شما را تغذیه می کند

پوست سر را صاف می کند

باقی مانده را پشت سر نمی گذارد

عطر دلپذیر

منفی

در دسترس بودن آفلاین یک مسئله است.




10. Vcare Premium Hair Tonik

10 - Vcare-Premium-Hair-Tonik Pinit

Vcare Premium Hair Tonik با پپتیدها ، عصاره جینسنگ قرمز کره ای ، عصاره برگ زیتون و سایر ترکیبات فعال که باعث رفع تمام مشکلات مو و پوست سر شما می شود ، غنی شده است. این فرمول رشد مو را احیا می کند ، موهای آسیب دیده را درمان می کند و شوره سر را کنترل می کند. با استفاده منظم ، هر رشته را غلیظ می کند تا حجم آن به موهای شما اضافه شود.


طرفداران

پوست سر خشک و پوسته پوسته را درمان می کند

ریشه ها را تقویت می کند

از رنگ آمیزی زودرس جلوگیری می کند

غیر چسبنده

منفی

می توانید موهایتان را به سمت پایین وزن کنید




[همچنین بخوانید - سرم کنترل ریزش مو Reoubel]


ایده استفاده از تونیک مو می تواند کمی غریب باشد ، اما ارزش امتحان کردن را دارد! اکنون که از بهترین تونیک مو مطلع هستید ، منتظر چه چیزی هستید؟ محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، آن را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که چگونه در بخش نظرات زیر برای شما کار کرده است.

مرجع:ثانیکالا