1. کاندوم را از بسته بندی آن خارج کرده و کاندوم را باز کنید. حلقه بسته داخلی را به هم بچسبانید.


2. حلقه را تا حد امکان در کانال واژن خود قرار دهید. شبیه گذاشتن فنجان یا تامپون قاعدگی است. از انگشت خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که کاندوم در عمق واژن شما قرار دارد.


3. انگشت خود را بردارید. لبه دهانه کاندوم باید درست خارج از دهانه واژن قرار گیرد.


افزایش لذت جنسی؟

استفاده از کاندوم زنانه مزایای دیگری نیز دارد، از جمله افزایش لذت جنسی.


کاندوم های زنانه به زنان و افرادی که واژن دارند کنترل کامل محافظتی که در حین رابطه جنسی استفاده می شود را می دهد. شرکت‌کنندگان در یک گروه متمرکز دریافتند که رابطه جنسی با کاندوم‌های زنانه لذت‌بخش‌تر است، دقیقاً به این دلیل که محافظت از خود را در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری کنترل می‌کنند. این افراد گزارش کردند که همیشه نمی توانند به طور کامل به شریک زندگی خود برای استفاده از کاندوم مردانه اعتماد کنند، که باعث می شد به جای لذت بردن کامل از تجربه جنسی خود، نگران عواقب رابطه جنسی محافظت نشده باشند (12).کاندوم دخترونه



برخی از شرکت کنندگان در گروه تمرکز اظهار داشتند که رابطه جنسی با کاندوم زنانه از نظر فیزیکی لذت بخش تر است - محققان فکر می کنند این ممکن است به دلیل روان کننده روی کاندوم باشد (12). مانند اکثر کاندوم های مردانه، کاندوم های زنانه معمولاً با مایعات سیلیکونی یا روان کننده های مبتنی بر آب از قبل روانکاری می شوند (5).


حلقه‌های کاندوم زنانه نیز ممکن است لذت بیشتری به همراه داشته باشد. حلقه بیرونی کاندوم زنانه ممکن است برای برخی افراد تحریک اضافی برای کلیتوریس ایجاد کند و برخی افراد ممکن است در طول نفوذ عمیق، تحریک اضافی را از حلقه داخلی احساس کنند (7).


از آنجایی که آلت تناسلی با یک کاندوم مردانه سفت منقبض نمی شود، ممکن است شریک جنسی نیز احساس بهتری نسبت به آنها داشته باشند (4).


از هر کاندوم که استفاده می‌کنید، نگه داشتن آن در مکان‌های در دسترس و گنجاندن آن‌ها در پیش‌بازی می‌تواند آن‌ها را به جای مانع، بخشی از برانگیختگی کند.


برخی از معایب

کاندوم های زنانه چند جنبه منفی دارند و همه آنها را لذت بخش نمی دانند.


یکی از بزرگترین اشکالات این است که آنها نیاز به تمرین دارند تا به درستی درج شوند، اما این با استفاده مکرر آسانتر می شود (4،8). سعی کنید کاندوم زنانه را چند بار قبل از استفاده در حین رابطه جنسی وارد کنید (8).


شرط قرار دادن کاندوم زنانه قبل از شروع هر گونه تماس یا تحریک جنسی می تواند هم به عنوان یک مزیت و هم به عنوان یک معایب تلقی شود - از یک طرف، لازم نیست گرمای لحظه را قطع کنید، اما از طرف دیگر، به این معنی است که باید زمان رابطه جنسی را پیش بینی کنید. قرار دادن کاندوم قبل از هر پیش بازی آسان تر از زمان پیش بازی است، زیرا واژن و لگن شل هستند (8).


نویز می تواند مشکل دیگری باشد. درست است، این کاندوم ها گاهی اوقات می توانند صداهای غیرمنتظره ای در طول رابطه جنسی ایجاد کنند. سعی کنید روغن بیشتری اضافه کنید و حتما کاندوم را 20 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی وارد کنید تا کاندوم به دیواره های واژن بچسبد (8). در نظر گرفتن این زمان اضافی ممکن است رابطه جنسی را طبیعی تر و حساس تر کند (8).


نتایج نظرسنجی کاندوم با تصاویری از کاندوم و اسپرم

ارتباط جنسی


استفاده از کاندوم از دیدگاه زنانه: مطالعه Clue با KI-CURT

Clue از 95000 نفر از 200 کشور جهان در مورد استفاده از کاندوم و قاعدگی نظرسنجی کرد


کاندوم های زنانه در پیشگیری از بارداری ناخواسته موثر هستند، اما کاندوم های مردانه موثرتر هستند. در صورت استفاده صحیح، از هر 100 زنی که از کاندوم زنانه استفاده می کنند، 5 نفر در یک سال باردار می شوند (4). این قابل مقایسه با کاندوم مردانه است که در صورت استفاده صحیح، میزان محافظتی در حدود 2 بارداری در هر 100 زن در طول یک سال دارد (4).


در صورت استفاده نادرست، از هر 100 زنی که از کاندوم زنانه استفاده می کنند، 21 نفر در یک سال باردار می شوند (4). برای تمرین و یادگیری نحوه صحیح قرار دادن و استفاده از کاندوم زنانه باید زمان صرف شود.


کاندوم های زنانه به اندازه کاندوم های مردانه محبوب نیستند، که می تواند به دلیل در دسترس نبودن، قیمت بالاتر و/یا ترجیح باشد. کاندوم های زنانه معمولاً در خواربارفروشی ها، داروخانه ها یا در دستگاه های خودپرداز در دسترس نیستند. فروش آنها معمولا به فروشگاه های تخصصی، برخی داروخانه ها و مراکز بهداشت باروری یا خرده فروشان آنلاین محدود می شود.


مانند کاندوم های مردانه، کاندوم های زنانه قابل استفاده مجدد نیستند. کاندوم‌های زنانه نباید همراه با کاندوم‌های مردانه استفاده شوند – که می‌تواند احتمال پارگی یا لیز خوردن را افزایش دهد (8). ممکن است برای عادت کردن به کاندوم های زنانه چند تلاش لازم باشد، اما تمرین عالی است.


ما از جامعه Clue در مورد تجربیات آنها با کاندوم زنانه پرسیدیم.

عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم زنانه خرید


خرید کاندوم زنانه


کاندوم زنانه دیجی کالا


قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه قیمت


فروش قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه


کاندوم بانوان


فروش کاندوم زنانه


خرید پستی کاندوم زنانه


كاندوم زنانه


كاندوم نسائي


خريد كاندوم زنانه


مدل کاندوم زنانه


کاندم زنانه


کاندوم زنانه از کجا بخریم


کاندوم دخترانه


گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم‌زنانه


كوندوم نسائي


کاندوم زنان


کاندوم زنونه


کاندوم دخترونه


کاندوم‌ زنانه


کاندم‌زنانه


کاندوم های زنانه


کاندوم دختر


کاندوم زن


کاندوم.زنانه


کاندون زنانه