این قانون طلایی رابطه جنسی ایمن است: همیشه از کاندوم استفاده کنید. اما آیا فرد خوش نیتی که این قانون را ایجاد کرده است، اخیراً در راهروی کاندوم بوده است؟ بین گزینه‌های آجدار، مگنوم، گرم‌کننده و طعم‌دار، به راحتی می‌توان کمی غرق شد و بیش از کمی گیج شد. چگونه می دانید کدام اندازه مناسب است؟ و آیا اگر گزینه تابش در تاریکی را انتخاب کنید، اتفاق ترسناکی رخ خواهد داد؟


مهم ترین استراتژی برای ایمن ماندن، کسب اطلاعات است. علیرغم هر گونه ادعای مخالف، یک کاندوم برای همه وجود دارد. فقط مسئله یافتن مورد مناسب است. و اگر فکر می‌کنید که در خانه آزاد هستید، زیرا شما یا شریک زندگیتان کنترل بارداری دارید، هر دو مرد هستید یا به هر دلیلی نمی‌توانید باردار شوید، دوباره فکر کنید. اثربخشی کاندوم در پیشگیری از بارداری (در صورت استفاده صحیح) بسیار بیشتر از 98 درصد است. آنها خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی از جمله HIV را کاهش می دهند، کم هزینه هستند، دسترسی به آنها آسان است، دفع آنها آسان است، عموماً خطر عوارض جانبی کمی دارند و حتی می توانند رابطه جنسی را لذت بخش تر کنند زیرا استرس ناشی از عفونت و بارداری را کاهش می دهند.


به جای اینکه از گزینه های بی پایان نگران شوید، راهنمای مفید زیر را بررسی کنید تا کاندوم مناسب خود را پیدا کنید.


ابتدا تناسب مناسب را پیدا کنید

ممکن است به جعبه کاندوم‌های جامبوی دوست‌تان خنده‌زده شوید، اما اندازه بزرگ‌تر همیشه به معنای غرور نیست. در مورد ایمنی است اگر کاندوم خیلی کوچک باشد، می تواند اصطکاک ایجاد کند و بشکند، و اگر خیلی بزرگ باشد، ممکن است از بین برود. یک مطالعه در سال 2010 از موسسه کینزی نشان داد که مردانی که از کاندوم‌هایی استفاده می‌کردند که مناسب نبود، مشکلاتی مانند شکستگی، لیز خوردن، تحریک آلت تناسلی، کاهش لذت جنسی و دشواری بیشتر در رسیدن به ارگاسم را برای خود و همسرشان گزارش کردند. آنها همچنین احساس کردند که کاندوم نامناسب در نعوظ آنها اختلال ایجاد می کند و به خشکی در حین مقاربت کمک می کند.کاندوم سیلیکونی



با پیدا کردن تناسب مناسب از آن مشکلات عمده اجتناب کنید. Lucky Bloke، یک خرده فروش آنلاین کاندوم، استفاده از تست رول دستمال توالت را پیشنهاد می کند. به طور جدی. کشیدن یک رول خالی روی آلت تناسلی نعوظ چیزهای زیادی را نشان می دهد: اتاق اضافی به این معنی است که مرد احتمالاً به یک کاندوم با اندازه معمولی نیاز دارد و اگر رول مناسب نیست یا تنگ است، احتمالاً اندازه بزرگتر بهترین است.


کارول کوئین، مربی جنسی Good Vibrations، می‌گوید: «اگر از داروخانه خرید می‌کنید یا از سایت دیگری سفارش می‌دهید، ممکن است تعیین اینکه کدام کاندوم بزرگ‌تر، متوسط ​​و غیره است کمی گیج کننده باشد. "Good Vibrations یک نمودار مفید برای وب سایت خود ایجاد کرد تا بتوانید اندازه گیری های خود را در خانه با اندازه های کاندوم مقایسه کنید."


کوئین، که کتاب سکس و لذت را نوشته است، همچنین به مصرف کنندگان توصیه می کند که مواد کاندوم را هنگام انتخاب سایز در نظر داشته باشند. او می‌گوید: «به یاد داشته باشید که کاندوم‌های لاتکس بسیار کشسان هستند، بنابراین کمک می‌کند. از سوی دیگر، کاندوم‌های پلی اورتان که در میان افراد حساس به لاتکس محبوب هستند، انعطاف‌پذیر نیستند، بنابراین «افراد با آلت تناسلی بزرگ‌تر ممکن است تجربه خوبی با این کاندوم‌ها نداشته باشند». او همچنین اضافه می کند که حلقه خروس می تواند به نگه داشتن کاندوم در آلت تناسلی کوچک یا نازک کمک کند.


گزینه دیگر این است که نوار اندازه گیری را امتحان کنید و چند تناسب مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که نوار مناسب را پیدا کنید.


معنای واقعی آن کلمات روی جعبه کاندوم چیست؟

ایستادن در راهروی «تنظیم خانواده» می‌تواند به اندازه کافی استرس‌زا باشد، بدون اینکه سعی کنید همه ادعاها و صفت‌های رقیب را با عجله در نظر بگیرید. نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا نحوه تجزیه تمام اصطلاحات آمده است:


لاتکس


معنی آن: این یک شکل طبیعی از لاستیک است که برای ساخت اکثر کاندوم های موجود در بازار استفاده می شود.

مزایا: کاندوم‌های لاتکس به راحتی پیدا می‌شوند و برای اندازه‌های مختلف کشیده می‌شوند.

معایب: برخی افراد به پروتئین موجود در لاتکس حساسیت دارند. و لاتکس با روغن‌های روغنی مخلوط نمی‌شود، که می‌تواند باعث شکستن یا لیز خوردن راحت‌تر آنها شود.

نازک و فوق العاده نازک


معنی آن: ساخته شده از لاتکس نازک تر از حد متوسط.

مزایا: باعث ایجاد حس بیشتر اما همچنان به همان اندازه ایمن است. Claire Cavanah، یکی از بنیانگذاران Babeland و یکی از نویسندگان Moregasm: Babeland's Guide to Mind blowing Sex می گوید: «در Babeland، کاندوم های شفاف یا نازک محبوب ترین هستند - آنها از طریق لاتکس حس بیشتری را ایجاد می کنند. نمونه کاندوم که دارای ده برند و سبک مختلف است، پرفروش است. آنها در جاهای دیگر هم موفق هستند. Coyote Days، مدیر خرید و محصول Good Vibrations می‌گوید: «پرفروش‌ترین‌های ما معمولاً آن‌هایی هستند که فوق‌العاده حساس و/یا بسیار لاغر هستند».

معایب: برخی افراد در واقع کاندوم های ضخیم تر را ترجیح می دهند زیرا کاهش حس باعث می شود که در طول رابطه جنسی طولانی تر بماند.

برای لذت او دنده شده است


معنی آن چیست: این کاندوم ها با برجستگی ها و برجستگی های اضافی طراحی شده اند.

مزایا: برجستگی های اضافی برای تحریک نقطه G و ایجاد تحریک اضافی طراحی شده اند. 30 درصد از زنان تنها از طریق مقاربت قادر به ارگاسم نیستند، بنابراین برخی احساس اضافی را لذت بخش می دانند.

معایب: برخی از زنان برآمدگی ها و برآمدگی ها را ناراحت کننده می دانند. این کاندوم‌ها معمولاً ضخیم‌تر از کاندوم‌های استاندارد هستند، بنابراین هرکسی که به‌دنبال استایل نازک‌تر است ممکن است این حس را دوست نداشته باشد.

زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای


کاندوم ژله ای


کاندوم خاردار ژله ای


کاندوم سیلیکونی


خرید کاندوم خاردار ژله


قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا


خرید کاندوم سیلیکونی


خرید کاندوم ژله ای


کاندوم خاردار سیلیکونی


کاندوم خاردار قابل شستشو


کاندوم ژله


دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای


قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی


کاندوم ژله ای قابل شستشو