پیدا کردن یک ماده پاک کننده طبیعی ، ارگانیک و تمیز صورت که پر از انبوهی از مواد غیرضروری نباشد ، چالش برانگیز است. از پارابنها گرفته تا رایحه های شیمیایی گرفته تا سایر مواد سمی ، بیشتر پاک کننده های صورت سلامت پوست و بدن شما را در ذهن دارند.


این پاک کننده برجسته در 5 مقاله برتر پاک کننده های طبیعی و ارگانیک ما است.


با گفتن این نکته ، مهم است که همیشه لیست مواد تشکیل دهنده موجود در چهره خود را بخوانید ، حتی اگر ادعا می کند ارگانیک ، طبیعی است یا با مواد طبیعی و آلی ساخته شده است. شركتها فقط ملزم به قرار دادن يك يا دو تركیب طبيعي و آلی هستند و مي توانند واجد شرايطي باشند كه با عنوان "طبيعي و ارگانيك" شناخته شوند ، در حالي كه در واقع هنوز مملو از مواد شيميايي است.


بنابراین ، به دنبال محصولاتی باشید که اجزای آن حداقل ، آسان تلفظ شوند و قابل تشخیص باشند. احتمالاً اگر نتوانید یک ماده را تلفظ کنید ، به نظر می رسد که باید در یک کتاب شیمی یک اصطلاح باشد ، این ماده غذایی سالم یا طبیعی نیست.


شما می توانید به دنبال برچسب هایی در چهره خود مانند USDA Organic Organic، Non-GMO Project Verified، مواد ارگانیک مجاز ، پارابن و غیره باشید تا به شما در تشخیص محصولات سالم و ناسالم کمک کند. اما همانطور که قبلاً نیز گفتیم ، فقط کافی است آنجا را بخوانید تا آن مواد را بخوانید. اگر همیشه درباره یک محصول یا کالای موجود مطمئن نیستید ، توصیه می کنیم از برنامه EWG Skin Deep در تلفن هوشمند یا وب سایت آنها استفاده کنید.


آنها آزمایشات گسترده ای بر روی محصولات و مواد تشکیل دهنده داده دارند و دارای یک بانک اطلاعاتی گسترده از محصولات ، مارک ها و اجزای خاص هستند تا نگرانی های مربوط به ایمنی را بررسی کنند یا اینکه محصولی ایمن ، سالم و دارای مواد سمی است. به دنبال محصولاتی باشید که با EWG تأیید شده اند تا امنیت یک پاک کننده صورت را تأیید کنید!


در این بررسی ، قصد داریم نگاهی به تمیزکننده پوست صورت Essence Gentle Nourishing Nourishing. این یکی از بهترین پاک کننده های ارگانیک صورت است که ما پیدا کرده ایم و مورد استفاده قرار می دهیم!




مرور

شماره یک دلیل اینکه ما عاشق این پاک کننده پوست ملایم هستیم به این دلیل است که مواد اولیه ساده ، قابل تشخیص و سالم هستند. هیچ عنصر واحدی وجود ندارد که از یک منبع طبیعی یا یک منبع گیاهی حاصل شود. مواد لازم شامل مواردی مانند آب سیب ، روغن نارگیل ، آب ، روغن کنجد ، آب برگ آلوئه ، عصاره گل و… می باشد. همه این ترکیبات گیاهی بر روی پوست ملایم هستند و روغن ، آرایش و آوار را به آرامی اما مؤثر شستشو می دهند. این شستشو کاربردی آسان است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صورت خود را با مقداری آب گرم مرطوب کنید و از مقدار کمی تمیز کننده صورت به اندازه کم رنگ استفاده کنید. با حرکت دایره ای روی صورت را برای حدود 30-60 ثانیه مالش دهید و با آب گرم تر بشویید. پت خشک است و شما خوب هستید که بروید. برای نتیجه بهینه این روند را در صبح و شب تکرار کنید.


در این شستشوی صورت الکل های خشن وجود ندارد ، که این امر برای پوست های حساس مناسب است. هیچ چیز بدتر از شستن صورت و باقی مانده از پوست تحریک نشده و قرمز از شستشوی صورت خشن و پر از مواد شیمیایی نیست. با Desert Essence ، دیگر هرگز نگران این موضوع نخواهید بود.


آنچه ما نیز در مورد این محصول دوست داریم این است که بعد از پاکسازی صورت شما را خشک یا سفت نمی کند. آیا تاکنون چهره خود را با یک پاک کننده شسته اید و پوست تان احساس سفت و محض است و نمی توانید آن را حرکت دهید؟ این بدان معنی است که پوست شما به خوبی نسبت به پاک کننده واکنش نمی دهد و شما باید به دنبال جایگزینی باشید که بر روی پوست شما ملایم تر باشد. با این شستشوی صورت ، به جای اینکه پوست محکم بمانید ، پوست شما آبرسانی و مرطوب می شود. غیر خشک

به این دلیل است که هیچ ماده شیمیایی یا الکلی و مواد آبرسان طبیعی ای مانند خیار ، آلوئه و روغن نارگیل در رطوبت پوست وجود ندارد.


ما همچنین در این محصول هیچ عطر و حتی روغنهای اساسی اسانس خالص نیز پیدا نمی کنیم. اگرچه ، هنوز هم رایحه ای دلپذیر ، طبیعی و میوه ای دارد.


همچنین عاری از ترکیبات مشتق از حیوانات ، آزمایش حیوانات ، بی رحمی حیوانات ، پارابن ها ، عطرها و رنگهای مصنوعی ، ترکیبات بنزینی مانند روغن معدنی ، بنزین ، یا پارافین ، SLS ، PEGS ، PPG ، MERA ، DEA ، TEA ، گلیکول ، فتالات است. ، و گلوتن.


همچنین ارگانیک USDA Certified Organic است که در شستشوی صورت بسیار شگفت آور است. اکثر پاک کننده های ارگانیک دارای مجوز دیگر بسیار گران هستند و برای بودجه مناسب نیستند. با نزدیک به 10 دلار ، این شستشوی صورت ارگانیک ارزان است - حقیقت تقریباً خیلی خوب است ، اما ما سپاسگزاریم که نیست!

مرجع:ثانیکالا