چگونه پوست صاف داشته باشیم: 7 نکته در مورد متخصص پوست

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest

مدل با کک و مک صورت او را لمس می کند

پوست بافت خود را به پوست صاف تبدیل کنید

اگر ظهور مداوم محصولات فرقه و روند مراقبت از پوست نشانه ای از آن است ، این است که تلاش برای داشتن پوستی صاف ، درخشان و به ظاهر جوان تر ، تلاشی بی پایان است. از مقابله با آکنه در نوجوانان گرفته تا شکستگی ناشی از استرس ، آسیب به خورشید و اولین علائم پیری در بزرگسالی ، همیشه خود را درگیر مبارزه خوب برای حفظ نمای ظاهری سالم می دانید. در حالی که کوشش در مورد رژیم خود قطعاً به شما کمک می کند تا نرمی پوست شما به سمت جنوب نرود ، عوامل زیادی وجود دارد که می تواند اهداف مراقبت از پوست شما را ایجاد یا شکست. به خصوص هنگامی که این واقعیت را در نظر می گیرید که پوست شما از تعدادی از عوامل استرس زای روزمره می زند.

چه عواملی باعث می شود پوست ناصاف یا بافت دار شود

سلامت پوست شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد - از جمله آلودگی ، استرس و آسیب های ناشی از آفتاب - که با گذشت زمان ، رنگ پوست شما را از بین می برد و پوست را در معرض زبری ، چین و چروک ، لکه های پیری و افتادگی قرار می دهد. دکتر لیلیان سوهو ، متخصص پوست با تاییدیه هیئت مدیره ، می گوید کسانی که با بیماری های ژنتیکی مانند اگزما ، ایکتیوز ، کراتوز پیلاریس و پسوریازیس دست و پنجه نرم می کنند ، به ویژه در معرض خشکی و خشکی پوست قرار دارند و همچنین افرادی که در مناطق خشک و با رطوبت کم زندگی می کنند. Mountain View ، کالیفرنیا

در زنان مسن ، تغییرات شیمیایی و هورمونی که بدن به دلیل از بین رفتن یائسگی و یائسگی متحمل می شود ، می تواند به از بین رفتن صافی پوست کمک کند. در حقیقت ، روند طبیعی پیری نقش بسزایی در سلامت پوست شما دارد ، می گوید: دیوید پولاک ، شیمی دان و متخصص مراقبت از پوست. "[با افزایش سن] ، بدن ما عناصر اصلی کمتری را تولید می کند که باعث می شود جوان تر به نظر برسیم. پروتئین کلاژن استحکام و پشتیبانی را فراهم می کند. با این حال ، تا زمانی که یک زن یائسه می شود ، حدود 45 درصد کلاژن کمتری دارد. "

دکتر آنا گوانچه ، متخصص پوست با تاییدیه هیئت مدیره در لس آنجلس ، می گوید: تجمع سلول های پوستی مرده و کراتینه شده و تحریکات تکراری نیز بر بافت و ظاهر پوست آسیب می زند. دکتر Guanche همچنین کمبود رطوبت و آبرسانی را یکی از مهمترین دلایل خشکی و خشکی پوست شما عنوان می کند.

دکتر سوهو این موضوع را تکرار می کند و می افزاید: "بالاترین لایه پوست لایه شاخی است که شامل سلولهای مرده پوست است که در یک ماتریکس مومی از سرامیدها ، کلسترول و اسیدهای چرب جاسازی شده است. این مواد مهم انواع چربی ها (لیپیدها) هستند که به مرطوب نگه داشتن پوست و حفظ سد موثر کمک می کنند. "

چگونه می توان بافت پوست را بهبود بخشید

اگرچه ممکن است همیشه برای بزرگسالان پس گرفتن جوانی محکم و بدون لک در دوران جوانی خود امکان پذیر نباشد ، اما این بدان معنا نیست که برای پیر شدن برازنده مجبور شوید از کار خود چشم پوشی کنید. در زیر ، لیستی از نکات توصیه شده توسط متخصص پوست برای صاف شدن پوست از سر تا پا را با هم جمع کرده ایم.

1. برای داشتن پوست بهتر رژیم خود را بهبود ببخشید.

شما می دانید که غذای ناخواسته برای شما مفید نیست ، اما اگر برای راحت کردن این میان وعده های خوشمزه به دلایل بیشتری نیاز دارید ، یک مورد خوب وجود دارد: غذاهای فرآوری شده ، الکل و کربوهیدرات های تصفیه شده به تخریب باکتری های خوب کمک می کنند و عدم تعادل در روده شما ایجاد می کنند. میکروبیوم ، منجر به التهاب می شود که می تواند در پوست شما نیز ظاهر شود.


در عوض ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری به رژیم توت اضافه کنید ، به صورت توت و میوه ها و سبزیجات با رنگ روشن ، تا قدرت دفاع پوست خود را در برابر آسیب رادیکال های آزاد تقویت کنید. ماهی همچنین منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 است که برای پوستی صاف و درخشان ضروری است.

دکتر هایدی پراتر ، MD ، F.A.A.D ، متخصص پوست و موقت از هیئت مدیره در آستین ، تگزاس ، اضافه می کند: "ویتامین های A و C و روی همه نقش اساسی در ترمیم و سلامت پوست دارند." بیشتر میوه ها و سبزیجات حاوی دو مورد اول هستند ، در حالی که روی را می توان در محصولات لبنی و مرغی ، حبوبات ، گوشت و - از همه بهتر - شکلات تلخ یافت!

2. اطمینان حاصل کنید که خواب کافی دارید.

استرس می تواند پوست شما را ویران کند ، به خصوص هنگامی که اجازه نمی دهید بدن استراحت کند و از خرد کردن روزانه بهبود یابد. دکتر پراتر می گوید: "بدن شما خود را ترمیم می کند و از استرس های روزمره در هنگام خواب بهبود می یابد ، بنابراین نداشتن خواب با کیفیت کافی می تواند باعث پیری زودرس پوست شود."

دکتر گوانچه اضافه می کند ، "کسانی که خستگی دارند اغلب با پوستی غرق شده ، خشک یا نرم ظاهر می شوند. از طرف دیگر ، کسانی که به استراحت می پردازند غالباً کمتر از گوش و زیر چشمانشان پوسته پوسته می شوند و پوستی غلیظ و شاداب دارند. " نیازی به گفتن نیست ، وقت آن است که شما زیبایی را در اولویت قرار دهید. برای جوان سازی پوست و بدن هر شب هفت تا هشت ساعت خواب با کیفیت داشته باشید.

3. با ورزش منظم آن را عرق کنید.

بنابراین شما در حال حاضر سبزیجات بیشتری می خورید و بهتر می خوابید ، اما سفر شما به یک سبک زندگی سالم و پوست صاف بدون افزودن ورزش منظم به برنامه روزانه شما کامل نخواهد شد. "ورزش باعث می شود که حجم خون بیشتری از طریق عروق صورت پمپ شود و منجر به ریز مغذی ها و بهبودی شود.

خرید لوازم آرایشی:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل