ژائو-لانگ جیانگ 1 ، چنگ-ون سان 2 ، جیان سان 2 ، گائو-فنگ شی 1 ، هو لی 1
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 31008987 PMCID: PMC6494260 DOI: 10.1097 / MD.0000000000000015322
مقاله PMC رایگان
چکیده
ختنه یک عمل جراحی بسیار رایج است که برای اهداف پزشکی و سنتی در جهان انجام می شود. با این حال ، بسیاری از موارد فنی ختنه برای بهبود لازم است. بنابراین ، این مطالعه یک روش جدید ختنه را ارائه داد که یک نسخه تصفیه شده از روش آستین است ، که به آن شکاف پشتی بافت زیرپوستی با علامت گذاری جدید گفته می شود و ایمنی و کارایی این روش جدید ختنه را ارزیابی کرد.خرید کاندوم خاردار ژله

آزمایش بالینی تصادفی شامل 93 بزرگسال بیماران مبتلا به پوست ختنه اضافی یا فیموز از مه 2015 تا مارس 2017 تحت درمان قرار گرفتند.
بیماران به طور تصادفی به روش ختنه جدید (45 نفر) یا تشریح معمولی (48 نفر) تقسیم شدند.
این گروه ها از نظر میزان خونریزی حین عمل ، زمان عمل ، درد ، بهبودی ، رضایت از ظاهر آلت تناسلی مرد و عوارض جانبی مربوطه مقایسه شدند. هیچ بیماری عارضه واضحی نداشته است.
در مقایسه با بیمارانی که کالبد شکافی متداول داشتند ، بیمارانی که تحت این جراحی جدید قرار گرفتند ، به طور قابل توجهی زمان ترمیم زخم ، عرض اسکار و زمان بهبودی را تجربه کردند (05/0> P). روش جدید منجر به افزایش حجم خونریزی حین عمل و زمان جراحی شد (05/0> P). میزان رضایت از ظاهر آلت تناسلی در گروه تحت درمان با روش جدید به طور قابل توجهی بالاتر بود. علاوه بر این ، هزینه جراحی این 2 روش مشابه بود. بر اساس تحقیقات فوق ، متوجه شدیم که شکاف پشتی بافت زیرپوستی با روش جدید علامت گذاری ، یک روش موثر و ایمن برای ختنه است و مستلزم استفاده بیشتر در عمل بالینی است.
زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله

قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا

خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو