Fermented Beauty Products

بیشتر خانمها در مورد کالاهایی که برای زیباسازی پوست صورت خود را ارائه می دهند ، از پاک کننده ها و تونرها گرفته تا محصولات آرایشی واقعی مانند کرم ، پایه و پودر بسیار خاص هستند. صرف نظر از سن ، زنان به دلیل انتخاب و انتخاب انواع مارک های زیبایی که مرتباً از آنها حمایت می کنند ، شناخته شده اند.


در مورد محصولات آزمایشی ، برخی از جذاب ترین محصولات در حال حاضر در بازار کالاهایی هستند که روند تخمیر را طی کرده اند. اگر اولین بار است که با این نوع محصولات زیبایی روبرو می شوید ، ممکن است تعجب کنید که می دانید غذایی مانند پنیر تنها ماده تخمیر نیست.


چندین محصول زیبایی وجود دارد که فرایند تخمیر را طی می کنند تا بتوانند از ارزش غذایی بالاتری نسبت به محصولات زیبایی سنتی برخوردار باشند. متخصص زیبایی تخمیر مانند SK II به دلیل داشتن برند معتبر و معتبر خود مورد توجه قرار می گیرند. با این وجود ، بسیاری از خانمها در انتخاب لوازم آرایشی خود تجربی و پرماجرا هستند.


تخمیر در مواد آرایشی

محصولات تخمیر شده در حال حاضر موج می زنند در صنعت زیبایی. بسیاری از ما که هر از گاهی از جرعه شراب لذت می بریم و از این موضوع آگاه هستیم که بطری مورد علاقه ما حاوی انگورهای تخمیر شده از تاکستان های مختلف است. اما ، بر خلاف شراب و سایر مواد غذایی و نوشیدنی هایی که مصرف می کنیم ، فرآیند تخمیر با تولید محصولات مراقبت از پوست متفاوت است. مردم همیشه محصولات طبیعی و ارگانیک تر را ترجیح می دهند.


تخمیر دقیقاً یک مفهوم جدید نیست اما معرفی آن در محصولات مراقبت از پوست یک انتخاب جسورانه است ، و بسیاری در حال حاضر تونر مورد اعتماد خود را برای محصولاتی که حاوی مواد طبیعی هستند تغییر می دهند. با این حال ، فرایند تخمیر روی مواد غذایی کمی متفاوت از روشی است که در محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان دلیل است که پوست ما قادر به جذب مواد مغذی به همان میزان مؤثر از دستگاه گوارش ما نیست.


برای کمک به رفع این مشکل ، چندین شرکت زیبایی روند تخمیر را تسریع می کنند ، با استفاده از فناوری پیشرفته برای تجزیه سریع مولکول ها برای جذب سریعتر پوست. فرآورده های تخمیر شده در بازار امروزه برخلاف تخمیر سنتی تنها روش های پیشرفته و پیشرفته ای را طی کرده اند.


ترجیح تخمیر

پوست یکی از مهمترین دارایی هایی است که ما داریم و مردم از این امر آگاه تر هستند. امروزه ، آنها بیشتر نگران این هستند که چه چیزی را بر چهره خود بگذارد و تأثیر آن در درازمدت چه خواهد بود. از آنجا که مطالعات متعددی فوایدی را نشان می دهد که غذای تخمیر شده می تواند برای بدن ما در داخل انجام دهد ، آنها می خواستند ببینند که چگونه می تواند از خارج ما به نفع ما باشد. با وجود آلاینده های مختلف ، رادیکال های آزاد و پرتوهای مضر از محیط زیست ما ، مردم اکنون به دنبال پیدا کردن راه های مؤثر برای مقابله با این خطرات هستند بدون اینکه لزوما به محصولات مصنوعی تکیه کنند.


کره جنوبی ، که در حال حاضر به عنوان پایتخت زیبایی جهان شناخته می شود ، تأکید دارد که پیشگیری از ترمیم اعمال شده است زیرا از پوست مراقبت از پوست ، آنها آن را به عنوان سرمایه گذاری در مراقبت از خود شخص می دانند. این اعتقاد الهام بخش محصولات بی شماری است که از آن زمان تاکنون تحت تأثیر همتایان غربی خود قرار گرفته اند تا به جای محصولاتی با پوشش و رنگدانه های ضخیم ، که قبلاً محبوب بودند ، به برند زیبایی خود تغییر دهند.


از کرم های BB ، پودرهای کوسن و ماسک های ورق ، کره جنوبی اکنون تبدیل به سوئیچ شده است تا طبیعی شود و از آن زمان طیف گسترده ای از محصولات تخمیر را برای لذت بردن همه فراهم کرده است. محصولات بسیاری از فروشگاه ها از سراسر جهان وجود دارد.

از زمان معرفی آن ، بسیاری از مردم از آن زمان به بعد مزایای بسیاری از محصولات مراقبت از پوست تخمیر شده مانند:


محصولات زیبایی تخمیر بهتر به پوست شما جذب می شوند.

محصولات مراقبت از پوست تخمیر شده ، مولکول ها را به اجزای کوچکتر تقسیم می کنند و جذب پوست مواد مغذی آن را برای پوست آسان تر می کنند. این بدان معناست که این محصولات حاوی ریزمغذی های بیشتری نسبت به محصولات مراقبت از پوست متوسط ​​هستند که فقط مراحل طبیعی را طی می کنند. این مواد نسبت به مواد شیمیایی در بیشتر محصولات آرایشی بهداشتی ، ارگانیک و طبیعی تر هستند.


در طی فرآیند تخمیر ، باکتری های مضر و مواد نگهدارنده از بین می روند و در نتیجه نسخه متمرکز و تغذیه ای از ماده اصلی آن وجود دارد. اگر به دنبال محصولات زیبایی به فرم های خام ، ارگانیک و بی خطر تر هستید ، می توانید آنها را در این محصولات پیدا کنید. محصولات زیبایی تخمیر شده بهتر از معادل طبیعی آنها هستند ، با تأکید بیشتر بر اجازه رشد مواد مغذی خوب.


گفته می شود فرآورده های زیبایی فرآورده های پیری را مخالفت می کنند.

تخمیر آلفا هیدروکسی اسیدها را تولید می کند که باعث بازسازی سلول های پوستی می شود و باعث شفاف تر شدن پوست می شود. محصولات زیبایی تخمیر همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که به از بین بردن سلول های مرده پوست ، کاهش خطوط ریز و محکم و صاف بودن پوست کمک می کنند. گذشته از آن ، محصولات زیبایی تخمیر شده نسبت به اکثر کرم ها و سرم های ضد پیری ایمن تر به حساب می آیند. مواد مغذی موجود در فرآورده های تخمیر شده به صورت غلیظ است ، بنابراین خواص ضد انعطاف پذیری سن آن را در تأثیر کامل آن دریافت می کنید.


محصولات زیبایی تخمیر شده برای پوست حساس مفید هستند.

محصولات تخمیر غالباً به افرادی که دارای انواع پوستی حساس هستند توصیه می شود زیرا باکتری های مضر در مواد طبیعی در فرایند تخمیر از بین می روند. انتشار مواد مغذی سالم محصول را به یک ماده مغذی تر تبدیل می کند که به کاهش قرمزی و سوزش کمک می کند.


در حالی که محصولات تخمیر شده به طور کلی بی خطر هستند ، افزایش اسیدهای موجود برای شخصی که پوست روغنی دارد ، می تواند مشکل ساز شود.


فرایند تخمیر این محصولات زیبایی را طولانی تر از محصولات غیر تخمیر می کند.

محصولات زیبایی تخمیر شده به طور کلی طولانی تر از سایر محصولات زیبایی ماندگار می شوند زیرا تخمیر به خودی خود راهی طبیعی برای حفظ محصولات بدون استفاده از مواد مصنوعی است. متوسط ​​ماندگاری یک محصول اساسی آرایشی حدود 12 ماه است ، در حالی که تخمیر بسته به اجزا می تواند طول عمر معمول را برای بیش از 6 ماه افزایش دهد.


می توانید برچسب را بررسی کنید تا درباره محصولاتی که خریداری می کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید. شاخصی وجود دارد که به شما می گوید قبل از اینکه محصول پس از باز شدن خراب شود چقدر طول می کشد.


محصولات مراقبت از پوست تخمیر شده به عنوان سرمایه گذاری

اگر قصد تغییر رژیم مراقبت از پوست خود برای گزینه های طبیعی را دارید ، بهتر است قبل از خریدهای بزرگ ، یک آزمایش را انجام دهید. برای افرادی که در حال حاضر داروی تجویز شده را دارند ، بهتر است قبل از اینکه جهش ایمانی داشته باشد ابتدا با متخصص پوست خود مشورت کنید. وقتی شک دارید ، همیشه از پزشک خود در مورد آن سؤال کنید. در امتحان محصولات جدید هیچ ضرری وجود ندارد ، اما در صورت وجود حساسیت های خاص در تهیه محصولات آماده ، بهتر است تهیه شود.


با این حال ، اگر دچار خارش شدید می شوید که مزایای بیشماری را که تخمیر به شما ارائه می دهد ، می توانید همیشه رژیم غذایی خود را تغییر دهید. از آنجا که رژیم غذایی ما نقش موثری در تأثیرگذاری بر ظاهر پوست ما دارد ، ممکن است ما نیاز به مصرف برخی غذاهای تخمیر شده برای دیدن فواید دست اول خود داشته باشیم.

مرجع:ثانیکالا