لباس خواب فانتزی فاق باز

ایده های متفکرانه روز ولنتاین

نمی دانم متوجه شده اید یا نه ، اما من شخص ولنتاین نیستم. نه اینکه من دوست ندارم از طرف شریک زندگی خود هدیه دریافت کنم ، بلکه هدیه را خیلی دوست دارم ، حتی اگر فقط یک و نیم غیرمنتظره ماکارون و یک یادداشت دست نویس زیبا باشد. من نوعی هدیه هستم.

با این حال ، روز ولنتاین هرگز با من صحبت نکرد. در دوران نوجوانی ، این فقط یک روز دیگر نداشتن علاقه عاشقانه یا بدترین حالت ، دیدن همه افراد با گل در اطراف مدرسه و دریافت نکردن آنها بود. آه ، نه اینکه با دریافت یکی راحت باشم. وقتی شخصی که او را نمی شناسید و علاقه ای به هدیه دادن به شما یک جعبه شکلات یا گلاب ندارید ، چه می کنید؟ این فقط به نظر من ناجور بود.

با پیرتر شدن ، من واقعاً در آن روز انتظار زیادی از شرکایم نداشتم ، اما همچنین حدس می زنم همه نسبت به روزهای دیگر کمی احساس تعهد می کنند. و افزودن برخی از درخشش ها به زندگی احساس خوبی دارد. من فقط فکر می کنم که بعد از سالی که تازه داشتیم ، انتشار یک لیست دیگر از چیزهایی که می توان برای آنها هزینه کرد ، کاملاً منطقی نیست. آیا همه ما از نظر مالی خسته نیستیم؟

بنابراین فکر کردم ، چرا در مورد ایده های زیبا روز ولنتاین یک پست وبلاگ ننویسم که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. اگر کسی را دارید که با او احساس خوبی داشته باشید ، چرا او را نیز شامل نمی شوید؟

نامه ای عاشقانه

نامه های عاشقانه شگفت انگیز هستند. می توانید یکی را برای خود بنویسید ، بنابراین در صورت نیاز به یادآوری میزان شگفت انگیز بودن ، می توانید آن را بخوانید. متأسفانه بیشتر افراد دیگر از طریق نامه مکاتبه نمی کنند بنابراین می توانید برای همیشه صبر کنید تا نامه طولانی را پر از احساسات در صندوق پستی خود پیدا کنید.

اکنون ، اگر این موردی است که از آن لذت می برید ، می توانید برای افرادی که برایتان مهم است نیز بنویسید. آنها آن را دوست خواهند داشت و این یک روش خوب برای بیان تمام احساساتی است که ما معمولاً به صورت کلامی ابراز نمی کنیم. اگر اهل حرف نیستید ، می توانید کلمات زیبایی را روی برچسب های پس از نوشتن بنویسید و آنها را به زیبایی بسته بندی کنید ، آها!

یک اتاق نشیمن PICNIC

اعتبار عکس: انبار خانه

بنابراین ، من در مورد شما نمی دانم ، اما من عاشق نشستن روی زمین هستم. به دلایلی ، من آن را راحت و زمینه ساز می دانم. در حال حاضر زمستان است و بیرون هوا سرد است. ما همچنین یک همه گیری را تجربه می کنیم. هر بهانه ای برای ایجاد یک تجربه خوب در خانه معتبر است.

من واقعاً از دیدن فیلم از طریق پروژکتور یا یک صفحه نمایش بزرگ لذت می برم اگر این موارد در دسترس باشد در حالی که روی زمین از روی یک پتو ضخیم همراه با مقداری شراب و غذا می خوابید. راستش با صفحه لپ تاپ من هم کار می کند. زندگی دانشجویی هرگز واقعاً مرا ترک نکرده است. اگر می خواهید آن را فانتزی کنید ، وقت بگذارید و به جای تنقلات ، چیزی را که از آن لذت می برید واقعاً بپزید و لباس خواب راحت مورد علاقه خود را بپوشید. من این سبد زیبا برای پیک نیک را در Etsy دیدم و واقعاً آرزو می کنم تهیه آن x).

یک هدیه شخصی به یک دوست

اگر باید یک هدیه بخرید ، بدانید که هدیه ای که به نظر می رسد واقعاً از او الهام گرفته شده است را هرکسی دوست دارد. این می تواند یک تصویر خوب ، یک گلدوزی شخصی یا یک دستبند با یک آویز خوب ، یک شمع با بوی آشنا باشد ... این صادقانه به شما و آنچه از دوستان / دوستداران خود می دانید بستگی دارد. من شخصاً در میانه حرکتی هستم (بله سرانجام داشتن مکانی برای زندگی) و فکر می کنم از داشتن مکانی جدید برای شخصی سازی آن و استفاده از آن استفاده کنم. شاید شما در زندگی خود چنین شخصی را داشته باشید. یک چیز خوب که خانه آنها یا برخی از گل های تازه را برای روشن شدن روز آنها تکمیل کند ، می تواند کار را انجام دهد!

هدیه یک مهارت جدید: لباس گلدوزی لباس زیر

من صادقانه این ایده را دوست دارم که یاد بگیرم چگونه خودم کارها را انجام دهم. کاش همه چیز را یاد می گرفتم. مدتی است که به یادگیری گلدوزی فکر می کنم اما حدس می زنم هرگز نتوانم خودم را متمرکز و انجام دهم. خوب ، این چیزی است که من به علاقه مندان به لباس زیر / DIY / مد خود هدیه می دهم.

یک کیک خانگی خوب / غذا

راستش غذا خیلی هدیه معتبری است! در این اوضاع همه گیر ، رستوران ها به راحتی قابل دسترسی نیستند. دلم برای آنها بسیار تنگ شده است اما زمان یادگیری جالب تر کردن غذای من بوده است. من به عنوان یک خوراکی خوراکی ، همیشه خیلی خوشحالم که کسی وقت بگذارد و چیزی را تهیه کند که از خوردن آن لذت خواهم برد. آشپزی برای خود یا شخص دیگری می تواند ایده خوبی برای روز ولنتاین باشد.

من خیلی به کیک های شکلاتی گرم علاقه دارم و فکر می کنم یک بار دو بار اتفاق افتاد که یک کیک کل شام من بود. بنابراین ، هیچ قانونی وجود ندارد. اگر فکر می کنید می توانید شخصی از خانواده خود را راضی کنید ، یا اگر مثل من از شما ناراحت نیست که زیاد کیک بخورید some مدتی را در آشپزخانه خود بگذرانید و کاری را انجام دهید که از آشپزی / پشتیبان لذت می برید. گاهی اوقات به نظر می رسد که اتلاف وقت است اما نتیجه مطمئناً ارزشش را خواهد داشت!

کارهایی را که برای بهتر شدن خود و دیگران در این اوضاع سخت همه گیر انجام می دهید به من اطلاع دهید!

لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زير فانتزي در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامباده،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری در تن،سرهمی لباس خواب،لباس خواب سر همی،مدل لباس خواب دانتل،لباس خواب بلند جلو باز،لباس خواب توری فانتزی،لباس خواب زنانه فانتزی،لباس فانتزی زنانه،سرهمی خواب زنانه،لباس خواب فانتزی مردانه،قیمت لباس خواب،لباس خواب مردانه توری